//Program Selepas PMR -3Berlian-

Pengenalan


Assalamualaikum and greetings to all visitors :) Thank you for visit our blog . Blog ini diwujudkan sempena program selepas PMR yang telah dijalankan oleh Unit Bimbingan dan Kaunseling . UBK SMKIS telah menyediakan beberapa program yang menarik seperti pertandingan Blog Terbaik sempena 1Kelas 1Industri . Di sini kami akan menunjukkan hasil kerja kami sepanjang program tersebut dijalankan . Kami berharap kami akan menang . Insya'Allah :)



Menu Makanan


Kami telah menghidangkan beberapa hasil makanan yang telah kami buat . Antaranya ialah :
1) Pembuka selera iaitu Kuih Onde Onde
2) Hidangan lengkap iaitu Ketupat bersama Kuah Lodeh dan Sambal Tumis Ikan Bilis
3) Pencuci Mulut iaitu Kek Batik dan Jus Oren
Itu sahaja yang sempat kami hidangkan sepanjang aktiviti ini dijalankan . Yang pasti makanan yang kami hidangkan itu enak tidak terkata . Apabila merasanya bagaikan hendak tambah lagi :) ada juga yang menjilat hingga ke jari sebaik sahaja merasa makanan yang telah kami buat .
Sing-A-Song ~


Untuk menghilangkan bosan , Blog kami telah menyediakan perkhidmatan lagu untuk semua pengunjung :) hope you all enjoy


Credits


Template by : Auni
Basecodes by : Shahriman
Edited by : Shahriman and Auni
Others: Ummey and Liyana

?-----------------------------------------? Copyright© by 3 BERLIAN 2012
?-----------------------------------------?
Video Sepanjang Kami Memasak



Assalamualaikum . Entry kali ini kami ingin menayangkan video kami ketika memasak bersama rakan sekelas iaitu 3 Berlian . Inilah video yang dapat kami hasilkan . Kami meminta maaf sekiranya video kami ini berkualiti rendah . Dalam video kami ini hanya ada cara-cara untuk membuat Onde-Onde . Pada siapa yang ingin belajar membuat Onde-Onde , boleh lah menonton video kami . Sila klik link ini untuk menonton dengan lebih mudah :) http://www.youtube.com/watch?v=VxauSTJgWgY . Kami berharap anda semua enjoy dengan apa yang kami persembahkan .